24 C
Athens
Sunday, September 15, 2019
Blog Βασικοί Κανόνες Δίαιτας για να χάσεις 5 κιλά σε 2 Εβδομάδες

Βασικοί Κανόνες Δίαιτας για να χάσεις 5 κιλά σε 2 Εβδομάδες

Όποια δίαιτα κι αν ακολουθήσουμε ένα είναι το σίγουρο! Θα πρέπει να κάνουμε θυσίες! Τόσο στην διατροφή μας, όσο και στις καθημερινές συνήθειες μας! Ελάτε να δούμε μαζί μια Δίαιτα που υπόσχεται 5 κιλά σε 2 εβδομάδες Διατροφή Ακόμα και αν δε σε ενδιαφέρει μία δίαιτα που να βασίζεται κυρίως σε χυμούς καλό θα ήταν να αντικαταστήσεις […]

Ακόμα και αν δε σε ενδιαφέρει μία δίαιτα που να βασίζεται κυρίως σε χυμούς καλό θα ήταν να αντικαταστήσεις ένα γεύμα της ημέρας σου με ένα σπιτικό smoothie. Ανάμειξε τα φρούτα της αρεσκείας σου με γάλα χαμηλό σε λιπαρά ή γάλα καρύδας και το smoothie σου είναι έτοιμο. 

Ξεκίνα λαμβάνοντας 1200 θερμίδες την ημέρα. Αυτό σημαίνει πως καθένα από τα τρία βασικά γεύματα θα πρέπει να έχει περίπου 350 θερμίδες προκειμένου να μπορείς να φας και 3 μικρά σνακ ενδιάμεσα. Καλό είναι να κόψεις το αλάτι από τα γεύματά σου για αυτές τις δύο εβδομάδες καθώς και τα επιδόρπια και τα αναψυκτικά. 

Αν είσαι προετοιμασμένη να κάνεις αλλαγές για να χάσεις τα περιττά κιλάκια που σε ταλαιπωρούν μπορείς επίσης να προσπαθήσεις να τρως καθημερινά την ίδια ώρα και να πηγαίνεις για ύπνο την ίδια ώρα. Το να κοιμάσαι για τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις το στρες και την πείνα σου καλύτερα.

Το να το ρίξεις στα χορταρικά και τις σαλάτες για δύο εβδομάδες είναι επίσης ένα καλό tip για να χάσεις 5 κιλά. Συνδύασε τις πλούσιες σαλάτες σου με ψητό κρέας ή ψάρι και μην ξεχνάς να τρως και μερικούς ξηρούς καρπούς για σνακ όταν πεινάς. 

Γυμναστική 

Αν ακολουθείς κάποιους βασικούς κανόνες στη διατροφή, η γυμναστική γίνεται πολύ σημαντική στο χάσιμο των κιλών για να δείχνεις όμορφη στις φετινές διακοπές σου. Ξεκίνα αρπάζοντας κάθε ευκαιρία για γυμναστική: ξέχνα το ασανσέρ και ανεβοκατέβα με τις σκάλες αλλά το πιο σημαντικό είναι να περπατάς πολύ. 

Ακόμα και αν η γυμναστική δεν είναι το φόρτε σου αφιέρωσε έστω και 30 λεπτά την ημέρα στο να ασχολείσαι με μία δραστηριότητα. Κάνε αερόμπικ, πήγαινε για τρέξιμο ή κάνε λίγο ποδήλατο. Αν θέλεις πρόσθεσε και 2-3 πιο δυναμικές προπονήσεις μέσα στην εβδομάδα σου για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.  

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνεις!

Πηγή