Διαφήμιση

Γαύρος Μαρινάτος (αντσούγιες)

 

Συστατικά
500 γραμ. Φρέσκιες αντσούγιες
Αλάτι
λευκό ξύδι
1 κόκκινη πιπεριά, ψιλοκομμένη
2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομένο
1 κρεμμυδάκι, ψιλοκομμένο
½ φλιτζάνι μαϊντανό, ψιλοκομμένο
Κόκκινο πιπέρι καυτό (προαιρετικά)

Οδηγίες

Κρατήστε το ψάρι με το ένα χέρι και κόψτε ακριβώς κάτω από το κεφάλι. Σπρώξτε το μαχαίρι προς την κατεύθυνση της κοιλιάς και τραβήξτε προς τα κάτω για να αφαιρέσετε τα σπλάχνα. Ξεπλύνετε. Καθαρίστε τα ψάρια κρατώντας τον αντίχειρά σας από την άκρη της κοιλιάς, κόβοντας την ουρά. Αφαιρέστε τη σπονδυλική στήλη, και βγάλτε δύο φιλέτα. Ξεπλύνετε προσεκτικά τα ψάρια και αφήστε τα να στραγγίσουν σε ένα σουρωτήρι.
Σε ένα πυρέξ (κατά προτίμηση γυαλί) καλύψτε τον πυθμένα με αλάτι. Τοποθετήστε ένα στρώμα γαύρου με την πλευρά του δέρματος προς τα κάτω. Καλύψτε τα με αλάτι. Τοποθετήστε ένα άλλο στρώμα και καλύψτε με αλάτι.
Επαναλάβετε με τα υπόλοιπα φιλέτα και καλύψτε με το αλάτι και το τελευταίο στρώμα. Καλύψτε το μπολ με το καπάκι ή με πλαστικό περιτύλιγμα και κρατήστε το στο ψυγείο για 5-10 ώρες. Ο χρόνος εξαρτάται από το μέγεθος των φιλέτων και το αλάτι που προτιμάτε. Εάν τα φιλέτα ειναι αρκετά σταθερά μετά από 5 ώρες και δεν θέλετε να  είναι πολύ αλμυρά, προχωρήστε στο επόμενο βήμα.

Τοποθετήστε τα φιλέτα σε ένα σουρωτήρι και ξεπλύνετε καλά κάτω από τρεχούμενο κρύο νερό. Καθαρίστε επίσης το πυρέξ. Τοποθετήστε τα φιλέτα στο ίδιο καθαρισμένο πυρέξ και καλύψτε τα ψάρια με ξίδι από λευκό κρασί.
Βεβαιωθείτε ότι τα φιλέτα είναι πλήρως σκεπασμένα. Καλύψτε το μπολ με το καπάκι ή με πλαστικό περιτύλιγμα και κρατήστε το στο ψυγείο για 10-12 ώρες.
Όταν τα φιλέτα είναι έτοιμα στραγγίξτε τα. Μη ξεπλύνετε. Το ξύδι διώχνει την ψαρίλα. Σε ένα γυάλινο δοχείο με καπάκι, ρίξτε λίγο ελαιόλαδο στο κάτω μέρος και βάλτε τα ψάρια. Ρίξτε το σκόρδο, τις κόκκινες πιπεριές, το κρεμμυδάκι, το μαϊντανό και καλύψτε τα πάντα με το ελαιόλαδο αλλιώς θα χαλάσουν γρήγορα.


Περιμένετε λίγες ώρες πριν το σερβίρετε. Τις επόμενες μέρες είναι πιο γευστικά.
Σερβίρουμε με μεζέ ή με ορεκτικό ή με ψωμί, σαλάτες, σάντουιτς, πίτσα κλπ.

ΠΗΓΗ: 30daysofgreekfood.com

Διαφήμιση

Δείτε Επίσης

Διαφήμιση