Πιλάφι ρυζιού με λαχανικά και μανιτάρια

Advertisement

Υλικά

1 φλιτζάνι προμαγειρεμένο ρύζι
300 γρ μανιτάρια
Λαχανικά της επιλογή σας (καρότα – αρακας – πιπεριες – καλαμπόκι)
1 κρεμμύδι
4-5 σκελίδες σκόρδο
πράσινο μαϊντανό, τζίντζερ, καυτερές πιπεριές
σάλτσα σόγιας, πιπέρι, αλάτι, λάδι

Παρασκευή:

Βάζετε το ρύζι σε μια μικρή κατσαρόλα και προσθέτετε δύο φλιτζάνια νερό. Αφήνουμε να βράσει για 2-3 λεπτά και σκεπάζουμε την κατσαρόλα με ένα πιάτο για να φουσκώσει το ρύζι. Σε ένα τηγάνι ή γουόκ με 3 κουταλιές της σούπας λάδι, βάζουμε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, το σκόρδο σε φέτες και 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένο τζίντζερ.
Προσθέστε τις ημίκαυτερες φέτες πιπεριάς και σοτάρετε για 1 λεπτό.

Σκουπίζουμε τα μανιτάρια με μια στεγνή πετσέτα από τα υπολείμματα, τα κόβουμε σε κατάλληλες φέτες και τα βάζουμε από πάνω.
Όταν ροδίσουν τα μανιτάρια, ήρθε η ώρα να προσθέσετε τα λαχανικά. Προσθέτουμε μια πρέζα υψηλό αλάτι και μια πρέζα φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Advertisement

Προσθέστε ένα φλιτζάνι σούπα ή χλιαρό νερό και σιγοβράστε μέχρι να εξατμιστεί το νερό. Στο μεταξύ, το ρύζι έχει φουσκώσει και ήρθε η ώρα να το προσθέσετε πάνω από τα λαχανικά.
Βάζουμε 2 κουταλιές της σούπας σάλτσα σόγιας και ανακατεύουμε καλά. Δοκιμάζουμε, αλατοπιπερώνουμε, κατά βούληση.
Γαρνίρουμε με πράσινο μαϊντανό. Πολύ νόστιμο, αυτό το ρύζι μπορεί να συνοδέψει ψάρι ή οποιοδήποτε άλλο κρέας ως γαρνιτούρα.

Μείνετε υγιείς!

Advertisement

Δείτε Επίσης

Advertisement