Αν αγαπάτε τις συνταγές μας, κάντε κλικ εδώ και προσθέστε μας στη Google για να μας διαβάζετε πιο συχνά.

Τηγανίτες με Σαμπουκο !!!

Όταν βγαίνω αυτόν τον καιρό στην εξοχή, τα μάτια μου συνεχώς ψάχνουν για σαμπουκο (ή κουφοξυλια) και μαζεύω.
Μου αρέσει αφάνταστα η μυρωδιά και η γεύση του !!! Μπορούμε πολλά να κάνουμε με αυτό το απίθανο άνθος πχ διάφορες μαρμελάδες, σιρόπι, τσάι, παγωτό, τηγανίτες κτλ.

Υλικά

🌿2 αυγά
🌿250ml γάλα
🌿100ml μπίρα (ή με 350ml άσπρο κρασί ,
🌿 2κσ ζάχαρη,
🌿 2κτσ βανίλια,
🌿250γρ αλεύρι
🌿 1 πορτοκάλι ξύσμα
🌿 4 κσ λιωμένο βούτυρο
🌿 ζάχαρη άχνη

Εκτέλεση

🟢Τινάζουμε, καθαρίζουμε και πλένουμε καλά τ ανθη του σαμπουκο και τ αφηνουμε να στεγνώσουν λιγάκι.
🟢Χωρίζουμε τα κροκαδια απο τα αυγά και τα χτυπάμε με γάλα και μπίρα (ή με άσπρο κρασί , εγώ δεν το προτίμησα και άλλαξα την συνταγή),
ζάχαρη, βανίλια, αλεύρι και πορτοκάλι ξύσμα, ώστε να γίνει ένας ωραίος χυλός.
🟢Προσθέτουμε λιωμένο βούτυρο, ανακατεύουμε και τον αφηνουμε για 20′ λεπτά να ξεκουραστεί.
🟢Στην συνέχεια χτυπάμε τα ασπράδια αυγού σε μαρέγκα και τ ανακατεύουμε μόλις και προσεχτικά μέσα στον χυλό.


🟢Βουτάμε ένα ένα τ ανθη μέσα στον χυλό και τα τηγανίζουμε( σε σπορέλαιο) μέχρι να πάρουν ένα ωραίο χρυσάφι χρώμα.


τα πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και τ απολαμβάνουμε 😉

Καλή Απόλαυση

Η Συνταγή είναι της Kalli Greatheart