Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε για να χάσουμε βάρος, από όποια περιοχή και αν θέλουμε να αδυνατίσουμε, είναι να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα το οποίο να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του οργανισμού και του σώματος μας.

Ωστόσο το να χάσουμε βάρος και λίπος στη κοιλιά, πράγμα που συχνά απασχολεί τις γυναίκες, φαίνεται ακατόρθωτο και όμως δεν είναι.

Το σημαντικότερο όλων είναι η διατροφή. Η διατροφή σε συνδυασμό με τη σωστή γυμναστική μπορεί να καταφέρει πολλά και να διώξει το λίπος στη κοιλιά σας μια για πάντα.

7 τρόποι να πεις αντίο στο λίπος στη κοιλιά.

1. Μην σταματήστε να κινείστε. Η σωματική δραστηριότητα είναι πολύ σημαντική. Δοκιμάστε ποδήλατο, κολύμπι, τρέξιμο, περπάτημα κλπ.

2. Να κοιμάστε καλά. Εάν κοιμάστε λιγότερο από 8 ώρες, το σώμα θα είναι πιεσμένο. Αυτό θα επηρεάσει την υγεία και την εμφάνισή σας. Να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

3. Ξεκινήστε να κάνετε yoga. Εκτός από το να γυμνάσετε το σώμα σας, θα μειώσει το άγχος, θα είστε πιο χαλαροί και θα τρώτε λιγότερο.

4. Ξύδι. Σύμφωνα με Ιάπωνες επιστήμονες, το ξύδι βοηθάει στην απώλεια βάρους και ειδικά στο λίπος στη κοιλιά. Προσθέστε 1 κουταλιά ξύδι στις σαλάτες σας.


5. Προσθέστε πολυακόρεστα λίπη στο φαγητό σας.Είναι τροφές που κάνουν πολύ καλό στους μυς.

6. Να τρώτε τροφές που έχουν περισσότερες πρωτεΐνες. Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να χτίσετε μυς. Δοκιμάστε αυγά, κρέας, φασόλια, γαλακτοκομικά και ψάρια.

7. Πράσινο τσάι. Έχει πολλά αντιοξειδωτικά και βελτιώνει την υγεία και την εμφάνισή σας. Επίσης, θα βοηθήσει και στην καύση του λίπους. Να πίνετε 1 κούπα πράσινο τσάι κάθε μέρα καλό στους μυς.

Συμβουλή: Να τρώτε περισσότερα λιπαρά ψάρια, ξηρούς καρπούς και αβοκάντο.